ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ “ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН”, ВИ МОЖЕТЕ ЗВЕРНУТИСЬ ДО УПРАВЛІННЯ У НАСТУПНІ СПОСОБИ
Надіслати письмове звернення
на адресу: 21050, м. Вінниця, вул. Театральна, 15 (2 поверх)
Форма для письмової подачі запитів: завантажити
Надати звернення до відділу роботи із зверненнями громадян апарату Управління
особисто, або через уповноважену особу якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: 21050, м. Вінниця, вул. Театральна, 15 (2 поверх, кімн. 222)
Відповідальний за прийом запитів та звернень громадян з питань роботи культурно-мистецьких закладів – старший інспектор управління Іскандарова Наталія Сергіївна (0432) 55-51-93
Відповідальний за здійснення громадянами доступу до публічної інформації управління – головний спеціаліст відділу культурно-мистецьких установ управління Жабська Лілія Валентинівна (0432) 55-51-99
Години роботи відділу:
Понеділок-Четвер: 9.00 – 18.15
П’ятниця: 9.00 – 17.00
Обідня перерва: 13.00 – 14.00
Контактні телефони приймальні громадян: (0432) 12-34-56, (0432) 78-91-23
Викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі
у керівництва Управління відповідно до Графіку особистого прийому.
Надіслати електронне звернення
Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.
Адреса електронної пошти Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА, визначена для роботи з електронними зверненнями громадян така:
Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні необхідно:
– зазначити прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
– викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
– вказати дату.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.
Для зручності пропонуємо надіслати електронне звернення через он-лайн форму
