Управління культури і мистецтв

Вінницької обласної державної адміністрації

Офіційний інформаційний сайт

21050, м. Вінниця, вул. Театральна, 15

Телефон: (0432) 555 193 Факс: (0432) 555 197

Звернення громадян

ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ “ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН”, ВИ МОЖЕТЕ ЗВЕРНУТИСЬ ДО УПРАВЛІННЯ У НАСТУПНІ СПОСОБИ

Надіслати письмове звернення

на адресу: 21050, м. Вінниця, вул. Театральна, 15 (2 поверх)

Форма для письмової подачі запитів: завантажити


Надати звернення до відділу роботи із зверненнями громадян апарату Управління

особисто, або через уповноважену особу якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: 21050, м. Вінниця, вул. Театральна, 15 (2 поверх, кімн. 222)

Відповідальний за прийом запитів та звернень громадян з питань роботи культурно-мистецьких закладів – старший інспектор  управління Іскандарова Наталія Сергіївна (0432) 55-51-93

Відповідальний за здійснення громадянами доступу до  публічної інформації управління – головний спеціаліст відділу культурно-мистецьких установ управління Жабська Лілія Валентинівна (0432) 55-51-99 

Години роботи відділу:

Понеділок-Четвер: 9.00 – 18.15

П’ятниця: 9.00 – 17.00

Обідня перерва: 13.00 – 14.00

Контактні телефони приймальні громадян: (0432) 12-34-56, (0432) 78-91-23


Викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі

у керівництва Управління відповідно до Графіку особистого прийому.


Надіслати електронне звернення

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.

 Адреса електронної пошти Управління культури і мистецтв Вінницької ОДА, визначена для роботи з електронними зверненнями громадян така:

zvernennya@vincult.gov.ua

Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».

У зверненні необхідно:

–    зазначити прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;

–    викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

–    вказати дату.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.

Для зручності пропонуємо надіслати електронне звернення через он-лайн форму 

Відповідно до ст. 11 Закону України “Про захист персональних даних” надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних з розглядом даного запиту.

Графік особистого прийому громадян посадовими особами Управління культури

Керівний склад


Начальник управління культури і мистецтв Вінницької обласної державної адміністрації

Дернова Ольга Миколаївна

(0432) 55-51-93, факс: (0432) 55-51-97 inform@vincult.org.ua

Заступник начальника управління культури і мистецтв Вінницької ОДА

Троян Валентина Геннадіївна

(0432) 55-51-94 @gmail.com

Заступник начальника управління культури і мистецтв Вінницької ОДА

Циганков Олексій Олексійович

(0432) 55-51-97 @gmail.com

Головний спеціаліст

Максименко Катерина Анатоліївна

(0432) 55-51-95 kadry-ukm@ukr.net


Начальник управління культури і мистецтв Вінницької обласної державної адміністрації

Дернова Ольга Миколаївна

вівторок, четвер з 10:00 до 13:00


Відповідь на запит на інформацію може бути надіслано письмово, факсом, електронною поштою або надана по телефону. Також, інформація може бути отримана безпосередньо в приміщенні управління культури і мистецтв облдержадміністрації (В розпорядженні запитувача будуть надані: персональний комп’ютер та ксерокс).


Для більш оперативного вирішення проблемних питань, громадяни можуть звернутися на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ Управління: (0432) 32-59-87 у будні з 9.00 до 18.00


Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб.

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в Управління

Накази управління культури і мистецтв, які регулюють питання доступу до публічної інформації

Зразки докуменів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян

Завантажити

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є управління культури і мистецтв Вінницької обласної державної адміністрації

Завантажити

ПЛАН РОБОТИ УПРАВЛІННЯ

05.01.2021 / 31.01.2021

(завантажити)